18 november 2012

Mijn tweede beha

Mijn tweede beha is af. Ben er heel blij mee, hij zit echt helemaal super. Bij gebrek aan de juiste kleur beugelband een huidkleurige genomen, die ik nog in huis had. Strikjes zelfgemaakt, dus eigenlijk een beha van allemaal restjes, maar het was ook eentje om uit te proberen qua versteviging. De ondercup is verstevigd met charmeuse, de bovencup heb ik kant gemaakt, met lycra als versteviging. Het middenvoorstukje zit een beetje een rimpeltje in, maar daar zie je niets van als ik hem aanheb. Op de paspop is de beha een beetje te groot. De slip is in de maak, als hij af is, komt die ook nog op de foto.

7 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar dat je van restjes ook een hele mooie bh kunt maken. Fijn dat hij goed zit!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja, de verslaving is er! mooie kleur heb je gebruikt. ben ook benieuwd naar je slip, zo heb je een mooi setje! plezier met dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt hoor. De pop kan een beetje vulling erbij nog gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Fijn dat je BH goed past...nu kun je gaan produceren...;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt zeg! Het lijkt me zó moeilijk om mooie, goed passende lingerie te maken! Supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Binnenkort hebben we er weer een verslaafde bij, of eehh die hebben we al denk ik. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. had op het forum al wat geschreven,maar doe het gewoon nog een keer.
    het is een mooie bh geworden,en je zal merken hoe vaker je er een maak hoe minder schoonheidsfoutjes er in komen te zitten.
    veel plezier met je nieuwe verslaving.

    BeantwoordenVerwijderen