4 mei 2013

Eén stofje, 2 resultaten: Jurk Burda 7828 en Shirt Ottobre Summer Basic

Deze stof had ik ooit gekocht om er een tuniek van te maken. Het komt van het stoffenspektakel, waarbij de verkoopster bij het knippen een fout in de stof ontdekte, ze heeft me toen extra gegeven. Dus heel veel stof, maar de tuniek viel me achteraf toch tegen om te maken. Toen leek het me wel een leuke stof voor de Burda overslagjurk, maar dan met een kort mouwtje deze keer, ik had toch stof genoeg. De vorige jurk had ik elastiek tegen de halsrand genaaid, ik moet zeggen dat ik dat toch prettiger vind. Het bleek dat het shirt van Ottobre, de Summer Basic er ook nog makkelijk uit kon. Dus 2 projekten van één stof. Ik doe het niet zo vaak, maar nu dus toch maar een keer, zeker omdat ik de stof ook zo mooi vind.

1 opmerking:

  1. Wat mooi! Jij zit geweldig uit - in allebei! Ja Stoffenspektakel is mijn favoriete evenement! Alleen gevaarlijk voor mijn bankaccount :-)

    BeantwoordenVerwijderen