22 januari 2014

Crochet along week 3: overnieuw begonnen

De derde week inmiddels van de crochet along. Ik was aan het haken en vond dat de opzetrand toch wel wat strak was, het geheel liep een beetje rond. En ja, wat doe je dan als perfectionist: alles uithalen. Ik ben nu met donkerbruin begonnen, de mintgroene kleur lijkt een beetje dunner te zijn, daar heb ik nu de laatste toer van gehaakt, maar dan met haaknaald nr. 4, de rest doe ik op 3,5. Ik ben nu tevreden, heb mijn huiswerk alweer af, en wacht op de volgende toeren, die komen vrijdag. Op de foto komen de kleuren niet helemaal uit zoals ze werkelijk zijn.
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Gelijk heb je, het moet wel naar de zin zijn anders krijg je spijt bij het vervolg. Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen