11 juni 2014

Gehaakte omslagdoek

Omdat ik ook met het haakvirus besmet ben geraakt, heb ik een omslagdoek gehaakt. Het is de Elise sjaal, het is een patroon van Ravelry en is hier te vinden. Hij lijkt erg veel op de Southbay sjaal, maar vanwege de naam van de sjaal, zelfde als mijn dochter, heb ik deze gekozen.
Het garen is Invicta van Scheepjeswol, de kleur is Everest, het is sokkenwol, normaal voor pen nummer 3, ik heb nummer 4,5 gebruikt. Er gaan 2 bollen van 100 gram in. Ik heb hem even om gehad voor de foto, maar nu wel erg warm, maar voor de zomeravonden zal hij lekker om zijn, vanavond direct maar proberen.







Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Lijkt mij heerlijk voor lange zomeravonden. Hopelijk zit het weer mee en kun je er deze zomer veel gebruik van maken!

    BeantwoordenVerwijderen