19 oktober 2014

Stoffenspektakel 15 oktober 2014

Afgelopen woensdag was er weer een Stoffenspektakel in Groningen.  Samen met een vriendin ben ik er 's middags geweest. We gaan twee keer per jaar,  en altijd 's middags. En elk jaar vinden we die van het najaar minder leuk, dan die in het voorjaar. De stoffen zijn vanzelfsprekend in donkerder kleuren dan in het voorjaar, meestal kom ik dan ook in het voorjaar met meer stofjes thuis.
Deze keer was het helemaal erg met mij: maar één lapje en een rits en een patroon. Ik zag een hele leuke stof, er hing een kant en klaar jasje van, maar helaas was de stof uitverkocht. Van het gekochte lapje ga ik een bodywarmer maken, het is een fleecestof in, hoe kan het ook anders, mijn favoriete kleur: blauw.



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten