15 april 2017

Bionic Gear Bag

Ik had al verscheidene bionic gear bags gezien, en dit leek me helemaal geweldig. Na lang wikken en wegen het patroon toch maar aangeschaft, en me door de Engelse beschrijving heengeworsteld. Ik ging er vanuit dat ik stevige stof moest hebben, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Op een gegeven moment moet je door zoveel lagen stof naaien, dat dit bijna niet ging, het heeft me ook een paar naalden gekost. Gelukkig is het gelukt. De stof zag ik op het Stoffenspektakel, het is de plattegrond van Londen, wat toch wel mijn lievelingsstad is. Er zitten wel een paar dingetjes in waar ik minder tevreden over ben, maar ik ga hem zeker nog een keertje maken. Ideaal voor mijn naaispulletjes.

    Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie versie!
    Snap dat Londen je lievelingsstad is, hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ook zo'n soort etui gemaakt, maar nu weer uit elkaar gehaald om een andere tas/koffertje van de stof te maken.....
    Jouw versie ziet er erg mooi uit!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen