14 juli 2018

Aster, La Maison Victor

De Aster van La Maison Victor editie 3-2016 is een patroon, die al door velen is gemaakt. Het model leek me niks voor mezelf, maar ik had nog een lapje liggen, waar ik geen bestemming voor had. Tja, en wat doe je dan: je probeert een nieuw model, en dat werd dus de Aster. De boordstof heb ik bij de Stoffenkraam gekocht. Direct maar drie kleuren genomen, toch moeilijk vanaf een foto. Gelukkig matchte deze er heel mooi bij. Ik heb het patroon 10 cm verlengd, de mouwen heb ik volgens patroon gedaan. Ik ben er erg tevreden over.
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ik heb hem ook wel eens gemaakt en vind het een leuk patroon. Ik heb hem toen ook verlengd en de mouwen ook omdat ik er een wintertrui van maakte.

    Ik vind die van jou erg mooi, mooie stof, mooie kleuren. Die ga je vast met heel veel plezier dragen.

    BeantwoordenVerwijderen