5 mei 2019

Kraamkadootje, zwarte kat, basis t shirt, proefbadpak, kameleon, en Solis jurkje.

Het is al even weer geleden, dat ik iets gepost heb. Maar ik heb niet stilgezeten.
Mijn kapster had een baby gekregen, door allerlei omstandigheden was ik niet eerder in de gelegenheid geweest om iets voor haar te maken. Dus toen ze weer aan het werk was, en ze mij knipte had ik het kadootje meegenomen. Het is een gekochte slab met een borduursel erop.

Ook heb ik een proefbadpak gemaakt, het is de Jalie 3134. De maat is op zich goed, dus ik kan hem een keer in het echt maken. Let niet op de vrij slordige afwerking.
Vervolgens een paar dingen met de cameo gemaakt.


Vervolgens een Solis van Sofilantjes gemaakt in maat 86. De stof komt van Mamarieke en is van het merk Jolijou.

En als laatste een basis shirt voor mezelf. Ik heb er al vele van gemaakt. Het patroon komt uit een Ottobre, nr. 2 van 2007. Dit leuke stofje had ik gekregen van een mede- Sancho lid.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten