16 augustus 2019

Princess Castle, Solange en Isa

Ik ben weer productief geweest en ga niet meer zo lang wachten om het te bloggen.

Als eerste de Princess Castle van Ottobre, nr. 4/2013. Een erg gewild jurkje, deze staat nu zelfs in de nieuwste Ottobre in grotere maten. Ik heb hem gemaakt in maat 92. Het stofje is de Unicorn Jersey Melange van Polly, gecombineerd met een effen roze tricot. In het echt zijn de kleuren feller.


Vervolgens heb ik voor het eerst een Solange gemaakt, uit het blad La Maison Victor, nr. 4 / 2017.
Zo'n eenvoudig jurkje, en hij zit als gegoten. En niet onbelangrijk: hij zit zo in elkaar. Gemaakt in maat 42. Het stofje heb ik ooit een keer overgenomen van iemand van het naaiforum. Hier gaan er zeker meerdere van komen, alleen waarschijnlijk volgend jaar. 


Als laatste de Isa sweaterdress van Bel'Etoile. Ook zo'n zalig patroon, ik heb hem ook al eens voor mezelf gemaakt. Dit is maat 92. Het stofje heet Owls Old Rose French Terry Print en Brushed van Qjutie kids. 




Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten