11 september 2019

Silia, La Maison Victor 5/2019

De laatste tijd ben ik weg van de modellen uit het blad "La Maison Victor".
Een abonnement op bladen neem ik niet meer, al zo vaak gehad dat er niets in stond, ik koop ze liever los, dan kan ik zelf beslissen.
Toen ik de nieuwe LMV zag, wist ik: deze komt er zeker. Een heleboel leuke dingen, waaronder de Silia jurk, die ik nu dus gemaakt heb.
Het is een knoopjurk, maar dan de knoop op buikhoogte. Hij zit zo in elkaar, alleen het overtekenen van het patroon was een puzzel. Maar het is gelukt.
De stof heb ik ooit een keer gekocht op het Stoffenspektakel. Het is een stevige stretchkatoen, eigenlijk niet zo geschikt voor dit model, het rafelt om het leven, maar het is gelukt, en ik ben tevreden. De hals heb ik 1 cm uitgediept en zonder naad geknipt.


Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: