27 oktober 2019

Cloud Gray en Bjorn

Het werd eens een keer tijd om iets voor mijn man te naaien. In de Ottobre Family 7/2017 stond een mooi raglanshirt in, de Cloud Gray.
De stof heb ik gekocht bij Javro stoffen in Epse. Het is een rood/oranje achtige stof, een beetje een gebreid idee. De boordstof heb ik daar ook gekocht. Gemaakt in maat 50. Hij leek me eerst heel ruim, maar dat valt reuze mee, vooral als er ook nog een overhemd onder wordt gedragen.
Het halsboord vind ik zelf ook te hoog, maar manlief vindt hem prima zo.



Ook heb ik de Björn sweater uit de La Maison Victor nr. 5 2019 gemaakt.
Het is een sweatshirt gemaakt van katoenen jogging stof, gekocht bij Toppie stoffen.
De rits was even een gepuzzel, maar ik ben tevreden, en manlief ook.









Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten