31 december 2019

Velocitas hoodie, Via sweater, print met de Cameo en werken met statische raamfolie en vinyl.

Het wordt weer eens tijd om iets te posten. Was al even weer geleden. Kan nog net op de laatste dag van het jaar. De eerste creatie is de Velocitas hoodie van Sofilantjes, maat 92. De stof had ik nog van vorig jaar, gekocht bij Javro in Epse. Het is een leuk shirt om te maken. Ik heb hem versierd met een print, zelf ontworpen op de Cameo.

Vervolgens een Via, ook een model van Sofilantjes. Dit model viel me een beetje tegen. Op zich wel mooi, maar ik vind de hals te krap. Erg jammer. Ook deze stof was van vorig jaar.


Vervolgens een bestaand t shirt opgefleurd met een print. Het patroon heb ik zelf ontworpen.
De flex is donkerpaars, het shirt zelf is zalm roze. 



        De wc deur is nu ook herkenbaar! Voor het eerst met vinyl gewerkt.



En voor de eerste keer met statisch vinyl gewerkt. Ik zet de Cameo steeds meer aan het werk. Zo leuk!




Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten