15 september 2019

Jeans Jalie 2908

Hij was al tijden bijna af, mijn flared jeans. Omdat het steeds mooi weer, en dus geen langebroekenweer was, bleef het erbij.
Maar eindelijk is hij af. In eerste instantie had ik zoiets van: ik ga echt niet met die wijde pijpen lopen, ik versmal ze wel. Toch maar zo gelaten, het valt me 100% mee.
En nu dus weer in de mode, net als in mijn jonge jaren.
De stof is een stretch jeans, gekocht op het stoffenspektakel.
Ik ben er blij mee. Weinig aanpassingen gedaan, 4 mm aan alle panden uitgelegd.
Het had ook zonder gekund, maar dan zat hij wel erg strak. De riemlusjes heb ik ook achterwege gelaten, ik draag nooit een riem, en ook nooit kleding bij mijn jeans in.
Al van meerdere mensen had ik gehoord, dat het zo'n fijn model zou zijn. En ik ben het daar volledig mee eens. Model is de Jalie 2908, ik heb de tailleversie gemaakt, vind ik het prettigst zitten.





Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten