22 oktober 2013

Patroonevaluatie Sancho: Simplicity 1653

Op het Sanchoforum is elke maand een patroonevalutie. Je kunt je dan inschrijven om een patroon te maken en er je mening over te geven. De ene keer is het een kinderpatroon, dan weer een damespatroon. Ik had me ingeschreven voor het damespatroon, en werd samen met drie anderen gekozen om het patroon te maken. Vantevoren weet je niet welk patroon het wordt, dus afwachten maar. Het werd dus de Simplicity 1653, een jurk met raglanmouwen en een los rechtervoorpand, die dus wordt gestrikt aan de zijkant. Wat heeft me deze jurk een ergernissen opgeleverd, hoe vaak ik wel niet dingen heb moeten uithalen, ik was bijna vergeten dat naaien mijn hobby is. Maar de aanhouder wint. Zelf vind ik het patroon niet echt mijn ding, misschien had ik een maat kleiner moeten nemen, heb hem al ingenomen, en de mouwen vind ik veel te wijd. Maar ach, ik heb er in ieder geval weer een jurk bij, maar ik denk niet dat ik hem nog een keertje ga maken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten