17 oktober 2013

Stoffenspektakel Groningen 16 oktober 2013

Gisteren met mijn vriendin naar het Stoffenspektakel in Groningen geweest. Vorig jaar zag ik een heel mooi stofje, had een stille hoop dat dezelfde stof er weer zou zijn, maar helaas. Ik heb niet zoveel gekocht, heb er nog zoveel lappen liggen, dus veel verleidingen weerstaan. Toch nog een paar lappen gescoord. De blauw-groene fleece is tweezijdig, was helemaal weg van de kleurencombinatie, zal waarschijnlijk een jasje worden. De tricot in allerlei kleurtjes weet ik waarschijnlijk om te toveren tot jurk. De andere stofjes zijn katoentjes, ik weet nog niet wat er van ga maken, maar ik vond ze zo leuk, en natuurlijk in de aanbieding, dus gewoon meegenomen.
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Leuke stofjes hoor! En ach, we hebben allemaal meer stofjes dan we gebruiken kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen