12 augustus 2016

Kadootjes geborduurd.

Het is alweer een poosje geleden, dat ik iets gepost heb. De reden daarvan is, dat ik kadootjes heb gemaakt, die ik natuurlijk niet op mijn blog kon zetten, zolang ze niet gegeven waren. Hieronder staan ze. Voor een vriendin, die 60 is geworden, een leuke handdoek geborduurd.
Ook een linnen tasje zelf gemaakt, met haar favoriete auto erop.
Het is een vriendin, waarmee ik altijd freubel, hetzij borduur-,brei- of naaiwerkjes, dus een naaldenmapje is ook handig.
Voor een andere vriendin een tasje gemaakt voor haar breiwerkje.
En een handdoek geborduurd met dierbare herinneringen.
Voor mijn tandarts die met pensioen ging, ook een handdoek geborduurd.
Een klein ritstasje "in the hoop" geborduurd. De twee grotere postte ik al eerder.
Tot slot nog een spijkerjasje voor mezelf gepimpt met een borduur achterop.
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten