31 oktober 2018

Jurk 24 Knipmode januari 2017 / Stitched by you Herfst/Winter 2016

Vorig jaar zag ik het model in de Knip. Aangezien ik zelf de Knip niet meer heb, besloot ik hem via de bibliotheek te lenen. Maar dan vergeet je dat weer, en zo blijft het erbij.
Op Facebook zag ik een aantal van die jurken voorbij komen, en ik bleef hem mooi vinden.
In mijn stoffenkast had ik al een paar jaar een mooie lap liggen, ooit besteld bij de Stoffenkraam,
en via de Sanchodag daar opgehaald. Het is een stevige scuba stof, de kleur is donkerpaars met bloemen, een superleuk stofje.
Via de bibliotheek het blad geleend, maar toen ik de jurk in elkaar geregen had, zat hij toch wel zodanig dat ik dacht: dit patroon ga ik vaker gebruiken.
Op het internet gezocht en daar vond ik de Stitched by you nog, waar dezelfde jurk ook in stond.





Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten