3 december 2018

Isa sweater Bel'etoile en Silhouette Cameo

Ik had een PDF patroon besteld bij Bel'Etoile, de Isa sweater / jurk voor kinderen, waarbij je tijdelijk een dames Isa sweaterpatroon gratis kreeg. Omdat ik nog niet eerder een raglanshirt voor mezelf gemaakt had, sprak me dit wel aan. Het model zat zo in elkaar, en hij zit prima.
De stof komt van Stoffenfeest, en is een zomersweat van Swaving. De boordstof had ik ooit eens gekocht bij De Stoffenkraam.

Verder heb ik mezelf verwend met een Silhouette Cameo, compleet met transferpers.
Ik hoef me de komende tijd niet te vervelen.
Hieronder een paar probeersels.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Lekkere sweater! Enne jij ook een Cameo!! Ik heb er kort geleden ook eentje aangeschaft. Maar nog weinig kans gezien om te oefenen. Maar dat komt wel, gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je sweater....
    Die cameao is helemaal hot nu ..leuk je probeersels!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen